Zadzwoń 792777771 pon.-pt.: 800-1600
Administratorem Twoich danych jest Anna Madajska prowadząca działalność gospodarcząpod firmą Camport Anna Madajska KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych



Drodzy Rodzice,

Realizujemy campy letnie 2020 na #maxmocy. Poniżej wiadomości dotyczące najbliższych wakacji i wypoczynku dla naszych Camportowiczów.
Jesteśmy w pełni przygotowani do zaleceń, które do tej pory zostały przekazane przez Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej. Ściśle trzymamy się wszystkich wyznaczonych zaleceń.

Działania zapewniające bezpieczeństwo uczestników w miejscu wypoczynku:
 
  • Ograniczony kontakt z osobami z zewnątrz (ograniczenie odwiedzin)
  • Max 4 osoby w pokoju (4m2 na osobę)
  • Powierzchnia ośrodka (80 - 100m2 powierzchni użytkowej na osobę w każdym ośrodku)
  • Opieka pielęgniarki – dyżury, konsultacje telefoniczne, przyjazd na telefon
  • Dezynfekcja ośrodków podczas wymiany turnusów
  • Instrukcje dezynfekcji oraz mycia rąk na terenie ośrodka
  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk przez dzieci i kadrę przed każdymi zajęciami i posiłkami
  • Płyny do dezynfekcji rąk z gliceryną
  • Płyny do dezynfekcji sprzętu – sprzęt dezynfekowany po każdych zajęciach
  • Regularne mycie rąk wodą z mydłem
  • Zapewniony dystans między uczestnikami podczas posiłków oraz między grupami
  • Wspólne zakwaterowanie możliwe tylko w danej grupie tematycznej
  • Zmianowe wydawanie posiłków – tury posiłków
  • Ośrodki wypoczynkowe przestrzegają wytycznych dla gastronomii i przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny żywienia
  • Firmy przewozowe przestrzegają wytycznych oraz zapewniają dezynfekcję, wietrzenie oraz ozonowanie pojazdów między wymianą turnusów

Działania reorganizacyjne w sezonie letnim 2020 dot. realizacji programów:
 
  • Realizacja programu w miejscu wypoczynku lub w jego okolicy
  • Ograniczone wyjścia do miejsc publicznych, w tym zwiedzanie obiektów
  • Zapewniona przestrzeń do prowadzenia zajęć - 4m2 na 1 osobę
  • Codzienna dezynfekcja powierzchni dotykowych na terenie ośrodka oraz regularna dezynfekcja sprzętu, przyborów i infrastruktury
  • Sale regularnie wietrzone i sprzątane
  • Dystans między grupami zajęciowymi podczas zajęć i warsztatów
  • Wyznaczona przestrzeń na plażach i kąpieliskach dla grup Camportowiczów
  • Zwiększona ilość izolatek w danym ośrodku
  • Dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa niektóre atrakcje mogą być zastąpione alternatywnymi (taka zmiana obecnie dotyczy atrakcji: waterball i sumo) – atrakcje zostaną zastąpione innymi, oczywiście najlepszymi z najlepszych.
Przygotowaliśmy moc wspaniałych i równie wartościowych atrakcji zastępczych. Jesteśmy pewni, że nieraz w tym sezonie zaskoczymy pomysłowością naszych Camportowiczów!

Organizacja pracy zespołu Camport:
 
  • Cała kadra przechodzi szkolenie kadry z zakresu bezpieczeństwa w okresie Covid
  • Kadra zdrowa, bez objawów choroby, infekcji, w szczególności chorób zakaźnych
  • 2 razy dziennie pomiary temperatury kadry
  • W okresie 14 dni przed turnusem kadra nie przebywała z osobą w kwarantannie lub izolacji domowej
  • Specjalne procedury COVID dla kadry


Uczestnictwo w obozie Camport - zasady dla Camportowiczów:
 
  • Uczestnik w dniu wyjazdu musi być zdrowy – oświadczenie rodzica
  • Na zbiórce mierzona będzie każdemu uczestnikowi temperatura
  • Brak kontaktu z osoba zakażoną lub podejrzaną o zakażenie COVID (14 dni przed wyjazdem) lub przebywającą na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych (dot. również rodzica) – oświadczenie rodzica
  • Uczestnik musi być zaopatrzone w maseczkę na czas podróży – używana podczas postoju
  • Niezwłoczny odbiór dziecka w przypadku podejrzenia choroby po informacji od kadry (opiekuna, kierownika) - do 12 godzin (objawy: podwyższona temperatura, kaszel, duszności, katar)
  • Choroby przewlekłe muszą poparte być aktualną opinia lekarska dołączona do dokumentacji uczestnika
  • Uczestnik musi być zaopatrzony w maseczki podczas pobytu na obozie
  • Bezpieczny kwaterunek uczestników zgodnie z zaleceniami GIS

Mogą pojawić się dodatkowe zalecenia lub zniesienie niektórych wytycznych. Będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury. Elementy programowe i sposób przeprowadzania zajęć może więc być nieco modyfikowany ze względu na kwestie bezpieczeństwa naszch uczestników. Jeśli byłaby potrzeba zmiany wybranej atrakcji, zostanie zrealizowany atrakcyjny program zastępczy, który będzie równowartością programu podstawowego. Zawsze dokonujemy wszelkich starań, aby nasi Camportowicze korzystali z najlepszej jakości atrakcji i zabaw. Jednocześnie bezpieczeństwo stawimy na pierwszym miejscu.


Dodatkowe informacje:
 
  • Wszystkie istotne komunikaty będziemy przesyłać smsowo – serwis SMS
  • Wzory dokumentacji będą dostępne w panelu rezerwacyjnym w pozycji menu „do pobrania” – wzory i oświadczenia
  • Zmiana kadry wypoczynku dokonana z przyczyn niezależnych od organizatora oraz kierownika nie stanowi istotnej zmiany warunków umowy.
  • Każdy Klient może zgłaszać wymagania specjalne, które po wyrażeniu przez nas zgody staną się częścią Umowy. W zależności od charakteru, zgłaszane wymagania specjalne mogą być odpłatne lub nieodpłatne, o czym zostaną Państwo poinformowani po zgłoszeniu wymagań specjalnych.

Zapewniamy również, że we wszystkich sytuacjach każdorazowo będziemy stosować się do zaleceń Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Dodatkwo dla naszych uczestników będzie dostępny Niezbędnik Camportowicza w okresie Covid.
Jesteśmy pewni, że pomimo tej trudnej sytuacji wakacje będą na #maxMOCY!
Zrobimy wszystko, aby nasi Camportowicze wrócili z głowami pełnymi pięknych wspomnień, a czas spędzony z nami będzie przede wszystkim bezpieczny, pełen atrakcji i zabawy, na które wszyscy czekamy.
Jak zawsze pozostańmy w kontakcie! #przytulkaj #maxMOCY