Formularz kontaktowy
dane kontaktowe
dane firmowe
Numer rachunku IBAN:
PL86 1140 2004 0000 3002 8433 1617
Numer BIC: BREXPLPWMBK
Konto: mBank (mBiznes)
86 1140 2004 0000 3002 8433 1617
Praktyczne wskazówki, czyli takie trochę FAQ.
Jak dobrać obóz do preferencji dziecka? Praktyczne wskazówki.
Trochę o tym, jak dobrać temat obozu pod zainteresowania dziecka, pod jego energię. Czy wybrać góry, czy morze?Camportowy blog firmowy!
Co nas wyróżnia, czyli jak wyglądają nasze szkolenia kadry?
Jako jedna z niewielu firm dbamy o wysoki poziom naszej kadry. Aby upewnić się, że waszymi dziećmi zajmą się najlepsi, organizujemy regularnie szkolenia z zakresu budowania relacji.
Dbamy również o to, by prezentowane Państwu programy były najwyższej jakości i realnie przedstawiały zajęcia, w których dzieci wezmą udział w trakcie obozów.
Jakie atrakcje organizujemy naszym uczestnikom na obozach i wycieczkach?
Mocno inwestujemy w sprzęt i zabawki, które podczas obozów i wycieczek szkolnych posłużą naszym uczestnikom w ekscytujących zabawach!
W każdej chwili możesz wycofać tę zgodę. Administratorem Twoich danych jest Anna Gościniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą CAMPORT Anna Gościniak. Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych, a zwłaszcza celach przetwarzania i Twoich prawach.
Jestem zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadam nr NIP: 9471961726.
Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. Gdańska 141 lok. 86, 90-536 Łódź,
e-mailem na adres: support@camport.pl
Jakie masz prawa?
Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzedu Ochrony Danych Osobowych.
Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?
Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Przy czym, bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli przeprowadzić z Tobą rozmowy telefonicznej.
Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. .
Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu.
Komu przekażemy Twoje dane?
Podmiotom zajmującym się obsługą naszego call-center.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:
Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?
Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane: