Podaruj obóz pod choinkę

Kolonie i obozy dla chłopców letnie

  • Sportowe
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
 
Siema, Piłkarko! Siema, Piłkarzu! Wskakuj w swój ulubiony strój, pakuj korki i zaczynamy orlikowe granie! Nowe triki, zwody, bramki z przewrotki i Mini Mundial. Czasem będzie rywalizacja, czasem złamiemy boiskowe zasady, trochę się powygłupiamy, ale zawsze z piłką przy nodze i uśmiechem na twarzy. Bo tutaj każdy może poczuć się jak prawdziwa gwiazda boiska! Trener już odlicza. Trzy, dwa, jeden… start! Futbolowa zabawa właśnie się zaczyna!
 
  • Przygodowe
  • Edukacyjne
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
 
Jest noc... Cisza. Wszyscy śpią, a w biurze detektywów nagle błysnęła latarka. Rano, Detektyw Fofo zobaczył, że na biurku pojawiła się koperta z napisem „nie ufaj nikomu”. Co to znaczy? Kto ją zostawił? Nowa sprawa trafia prosto do Twoich rąk! Przed Tobą misje terenowe, szyfry, tropy i tajemnicze ślady, które doprowadzą Cię do prawdy. Tylko czujność, spryt i współpraca mogą rozwikłać tę zagadkę. Gotowi na śledztwo, którego nikt się nie spodziewał?

 
  • Przygodowe
  • Kreatywne
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Tu baza, słyszysz nas? Odkrywco! Jesteś ciekawy, jak stać się niewidocznym w lesie? A może wolisz odkryć, jak zbudować tajną bazę, w której zmieści się cała Twoja ekipa? Czas ruszyć w teren i sprawdzić, kto naprawdę potrafi przetrwać w dzikiej naturze! Będziesz podążał tropem zagadek i tajemnic, dowiesz się, co w trawie piszczy i gdzie nocą tupta jeż. Szykuj się na niespodzianki, tajne kody i zagadki, które wystawią Twoją czujność na próbę. Leśne śledztwo czas zacząć!
 
  • Przygodowe
  • Survivalowe
Wiek: 11 - 16 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny

Czołem, Łowco Przygód! Ten obóz to coś więcej niż tylko Survival! To prawdziwa próba charakteru! Noce spędzone w harcerskich namiotach, budowa leśnego schronienia, przygotowywanie posiłków w warunkach polowych i wyzwania, które nauczą Cię, jak radzić sobie w dziczy. A na dokładkę 2 dni pełne emocji z doświadczonymi Komandosami! Pakuj śpiwór i poduchę! Lecimy pod namiot!
 

  • Sportowe
Wiek: 12 - 18 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Serwus, Mistrzu! No to lecimy na sportowo bez taryfy ulgowej! Czy brałeś kiedyś udział w starciu Tytanów w dyscyplinach dobrze znanych i całkiem nowych? Nie? Ale najpierw trochę pobiegamy, poskaczemy, popływamy i kilka razy powtórzymy! Sportowy na propsie? Oczywiście! Daj z siebie #maxmocy!
 
  • Sportowe
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny

Piąteczka Sportowcu! Pakuj swój ulubiony sportowy strój i szykuj się na dawkę wyzwań, jakich jeszcze nie znałeś/aś! Zakręcone mistrzostwa w płetwach i spodniach XXL, zwariowane wyścigi na hulajnogach, Rugby Tag i sportowe rozgrywki to tylko część atrakcji, z którymi się zmierzysz. Treningi nie będą tylko aktywnością, ale też świetną zabawą, integracją i przygodą, która zostanie z Tobą na lata. Poczuj te endorfiny i wskocz w wakacje pełne niezapomnianych chwil!
 

  • Edukacyjne
  • Technologiczne
Wiek: 8 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Hiyako, Astronauto! Fascynuje Cię kosmos? Marzysz o podróży na Księżyc? To świetnie, bo rakieta L:25 jest już gotowa do odlotu! Zamiast paliwa potrzebujemy zapasu cukierków, żebyś nie stracił energii podczas podróży. Odkryj sekrety planet, twórz unikalne dzieła inspirowane kosmosem i zachwycaj się nocnymi obserwacjami. Lecimy w poszukiwaniu galaktycznych przygód?
 
  • Sportowe
Wiek: 13 - 18 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Strzała, Piłkarzu! Chcesz być szybki jak Robert Lewandowski albo mieć niesamowity drybling jak Lamine Yamal? Czas wziąć los w swoje ręce! Podczas tego campu będziesz doskonalić technikę, szybkość i taktykę. Popracujesz nad błyskawicznymi zwrotami, dynamicznym dryblingiem i instynktem strzeleckim! Wszystko po to, by Twoje akcje na boisku były nieprzewidywalne! Każdy dzień to krok bliżej do bycia liderem na boisku!
 
  • Przygodowe
  • Sportowe
Wiek: 11 - 16 lat
lokalizacja Morze - Pogorzelica k. Rewala
Wojowniku! Świat, jaki znaliśmy, legł w gruzach... Czy to naprawdę koniec naszej cywilizacji? Pozostał już tylko nasz camp, który stał się Strefą Zero. W okolicznych lasach czekają zagadki i laserowe wyzwania, ale też Zombie, gotowe przeszkodzić każdej misji. Tylko zgrana ekipa ocalałych ma szansę stanąć do walki i uratować ludzkość. Czy jesteś na tyle odważny, aby zawalczyć w Strefie Zero?
 
  • Przygodowe
  • Kreatywne
Wiek: 11 - 16 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Siema, Majster! Chwytaj za śrubokręt, odpakuj wiertarkę i szykuj się na wakacje pełne konstrukcyjnych przygód. Co dzisiaj zmajstrujesz? Kącik mocy? Drewnianą chatkę? Czy może weźmiesz udział w Robo Challenge? Każdy dzień będzie nowym wyzwaniem, a zaczniesz od prostych konstrukcji i przejdziesz po najbardziej zwariowane projekty! No to co? Wchodzisz w to?
 
  • Przygodowe
  • Kreatywne
Wiek: 9 - 12 lat
lokalizacja Morze - Pogorzelica k. Rewala
Agencie! Odbiór! Potrzebujemy Twojej pomocy! Ktoś bezczelnie ukradł lupę naszego kierownika, a bez niej w Akademii SuperAgentów panuje totalny chaos! Tylko odważna ekipa śmiałków poradzi sobie z szeregiem zagadek i wyruszy na supermisje specjalne, by odzyskać ten wyjątkowy przedmiot. Czy jesteś gotowy, by do nas dołączyć i zostać prawdziwym detektywem? Pakuj walizkę! Supermisja startuje za 3... 2... 1...!
 
  • Rozrywkowe
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Pogorzelica k. Rewala

Hej, Rozrabiako! Wskakujesz z nami do świata zabawy? Śmiech, radość, czas spędzony z nowymi ziomkami, a to wszystko w towarzystwie leśnych misji terenowych, wielkiego pojedynku Nerf i poszukiwania psotnej papryczki chilli. A co jeszcze powiesz na wodne szaleństwo w aquaparku lub poszukiwanie najpiękniejszych muszelek nad brzegiem morza? Brzmi super, prawda? Dołącz do nas i daj się ponieść fali wakacyjnego FUNU!
 

  • Rozrywkowe
  • Kreatywne
Wiek: 8 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Siemanko, Ziomku! Gotowy na chill z nutką szaleństwa i tak dużo piasku, że będziesz go znajdować w skarpetkach jeszcze za rok? Skocz wyżej niż fala, zrób ślizg na skimboardzie, aż woda zacznie klaskać i zbuduj zamek tak solidny, że przetrwa co najmniej do obiadu! Wieczorem szykuj się na kosmiczny klimat, obserwując gwiazdy! Alert! Chilli Ziomki przejmują wakacje 2026!
 
  • Edukacyjne
Wiek: 10 - 14 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny

Witaj w podróży dookoła świata! Spakuj walizkę, zapnij pasy i wskakuj do samolotu, bo ruszamy na kulinarny TOUR po świecie! Nowe smaki, dużo zamieszania w kuchni i jeszcze więcej śmiechu, gdy coś pójdzie nie do końca tak jak było w przepisie! Raz Włochy i Francja, innym razem Meksyk i USA, a później? Musisz przekonać się sam(a). Przygotuj fartuch i do dzieła!
 

  • Edukacyjne
Wiek: 10 - 14 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny

Witaj, młody Geniuszu! Co powiesz na to, żeby do laboratoryjnych fiolek dodać petardę zabawy, włączyć odliczanie i poznać szalone prawa fizyki? Będziesz eksperymentował pod okiem zakręconego na punkcie eksperymentów Wychowawcy. Za drzwiami pracowni iskrzy się od pomysłów i mieni od kolorów. Wywołasz tęczowe wybuchy i zbudujesz własną rakietę! Pamiętaj, żeby przygotować mięśnie twarzy, bo łączymy naukę z zabawą i uśmiechem! Zaczynamy przygodę! Przed Tobą świat pełen kolorowych reakcji!
 
  • Rozrywkowe
  • Przygodowe
  • Edukacyjne
Wiek: 6 - 9 Lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny
Cześć, Odważniaku! Gotowy/a na wyprawę do Fabryki Przygód? Zakładamy się o cukierki, że będzie SUPER! Podwórkowe figle, pluskanie w morzu, pajęcze wygibasy, tworzenie stworków potworków i labirynt niespodzianek! A wieczorem? Bajka Disneya, przytulas z ulubionym misiem i miska popcornu! No to jak? Jedziesz z nami? 
 
  • Rozrywkowe
  • Przygodowe
  • Kreatywne
Wiek: 7 - 12 lat
lokalizacja Morze - Jantar k. Stegny

Droga Czarodziejko, Drogi Czarodzieju… Pragniemy ogłosić, że Akademię Magii i Czarodziejstwa uważamy za otwartą! Czary mary, hokus pokus i... BUM, wskakujesz do naszej zaczarowanej krainy! Zajęcia z miksturami i magicznymi roślinami, sekrety zielarstwa, mistyczne questy, dużo letniej zabawy... i wiele, wiele więcej! Chwytaj za różdżkę, zapnij pelerynę i zaczynamy czarowanie.