ZESPOŁOWA FRAJDA
Chcecie przeżyć niezapomniane 3 dni w nadmorskim klimacie pełne zabawy, atrakcji i niezapomnianych chwil?
To wszystko jest możliwe! Połączenie warsztatów kreatywnych, zabaw zespołowych i aktywności na świeżym powietrzu sprawią, że każdy znajdzie coś dla siebie!
- Loteria zagadek - logiczne wyzwania i łamigłówki sprawdzą Wasz umysł!
- Bitwa o flagę - drużynowe zmagania! Kto okaże się lepszy?
- Leśna gra terenowa - podchody ze zwariowanymi zadaniami!


- Laser Games - paintballowe rozgrywki w leśnych zakątkach!
- Baloniada - wystrzelcie wodną bombę w drużynę przeciwnika!
- Kreatywne warsztaty - zróbcie bransoletki przyjaźni lub zatraćcie się w piankolinowym szaleństwie!
- CamParty Disco – bawcie się w rytmie współczesnych hitów na wieczornym parkiecie!
- Wasza galeria wspomnień - magiczne chwile uchwycone na fotografiach!
- Relaks na wybrzeżu - spacer nad morze i zabawy w piasku!

A to wszystko to tylko przedsmak tego, co Was czeka na tej nadmorskiej przygodzie!
*Uwaga! Program może zostać zmieniony w zależności od dostępności atrakcji lub dostosowany do potrzeb.
**Istnieje możliwość organizacji transportu, cena zależna będzie od wyceny przewoźnika.

ZAKWATEROWANIE: Baza Camport - Jantar
Ośrodek wypoczynkowy VIVA - ul. Gdańska 34, 82-107 Jantar
- Pokoje 3, 4 i 5 osobowe - z łazienkami (łóżka pojedyncze i piętrowe)
- Domki 4, 6 i 8 osobowe - z łazienkami (łóżka pojedyncze i piętrowe)
- Infrastruktura sportowa: boisko do piłki nożnej, beach soccera, piłki siatkowej, koszykówki
- Wiaty zajęciowe
- Sala kawiarniana i sala taneczna
- Sala dyskotekowa (pow. 220 m2)
- zakwaterowanie,
- wyżywienie,
- opiekę przedstawiciela z ramienia organizatora,
- atrakcje Camport,
- 1 opiekun na 15 uczestników gratis,
- ubezpieczenie NNW,
- serwis SMS,
- fotorelację.


- 8:30 - 9:00 - Śniadanie
- 9:30 - 11:00 - I blok zajęć
- 11:30 - 13:00 - II blok zajęć
- 13:30 - Obiad
- 14:30 - 16:00 - III blok zajęć
- 16:30 - 18:00 - IV blok zajęć
- 18:30 - Kolacja
- 19:30 - Animacje wieczorne
*Obiad ostatniego dnia przed wyjazdem jest możliwy do zorganizowania - płatny dodatkowo 35 zł za osobę.